.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرهنگيان مازندراني 80 ميليارد تومان طلبكارند

رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت: مطالبات معوقه فرهنگيان مازندراني بدون احتساب حق مسكن 80 ميليارد تومان برآورد شده است كه دولت در تلاش است اين مبالغ را پرداخت كند.


 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عبدالوحيد فياضي امروز به مناسبت فرا رسيدن هفته معلم در جمع خبرنگاران گفت: در سال 85 با توجه ويژه دولت نهم جز مبلغ پنج ميليارد تومان، مطالبات فرهنگيان مازندراني به صفر رسيده بود.
وي با اشاره به اينكه مطالبات گفته شده مربوط به سال 86 است اظهار داشت: 45 ميليارد تومان از اين مبلغ مربوط به سه هزار و 400 بازنشسته اي است كه در سال گذشته با آموزش و پرورش خداحافظي كردند.
فياضي تاكيد كرد: آموزش و پرورش مازندران اگرچه به فرهنگيان و بازنستگان بدهكار است ولي در پرداخت مطالبات از استان هاي برتر كشور محسوب مي شود.
وي از آغاز فراخوان سهام عدالت براي فرهنگيان مازندراني خبر داد و افزود: در آينده اي نزديك سهام عدالت بيش از 127 هزار فرهنگي به اتفاق تعداد اعضاي خانواده تحت تكفل فراخوان و برگ عضويت آنها صادر خواهد شد كه از اين تعداد بيش از 45 هزار نفر بازنشسته هستند.
فياضي در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبني بر ميزان جذب اعتبارات مقاوم سازي مدارس از محل صندوق ذخيره‌اي ارزي اظهار داشت: تاكنون 30 درصد بخشي از اين اعتبار كه به مازندران اختصاص داشت تخصيص يافت و پيش بيني مي شود كمتر از مصوبات بتواند از محل اين اعتبارات براي مقاوم سازي مدارس كشور هزينه كند.
وي تعداد كلاس تخريبي مازندران را 6 هزار و 411 مورد عنوان و افزود: از محل اعتبارت صندوق ذخيره ارزي تاكنون هزار كلاس در مازندران مقاوم سازي شد.
فياضي با اشاره به اينكه امسال پروژه هاي جديد عمراني در اين سازمان آغاز نخواهد شد بيان كرد: آموزش و پرورش مازندران در تلاش است تا حجم پروژه هاي نيمه تمام خود را تا پايان سال به اتمام برساند.
رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران در مورد برپايي گراميداشت هفته معلم گفت: امسال 600 معلم نمونه كشوري، استاني و شهرستاني در روز 17 اردبيهشت با حضور علي لاريجاني نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي تجليل خواهند شد.
وي در پايان افزود: به مناسبت هفته معلم تنديس استاد شهيد مطهري نيز در ميدان معلم ساري نصب مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.